5/30/2011

Bala~Bala~

HAHA !
Memang bala~bala~
minggu nyy asek gadoo nan bf jerh --'
but ta cmp setengah jam baek balek ^__^
HAHA ! BuduBudu jer ..
Anyway , aku puwn tataw kenapea teorang gadoo , tataw cbb ap ...
kekadang tuh cbb orang laen dowh --'
Hmm , aku ctea cked tentang bf aku nyy , dy ny jenis y sukea dowk uma , dy buken macam buda-2 zaman skrunk , hengsss dengan kawan ta egad duniaaa suda --"
dy ny jenis ta sukea cgt bergaul nan orang lua ..
dy memang manjea dowh --'
kekadang tuh , tym aku tengah angin nan dy , dy lagy buad aku naek angin tahab gaban ..
then , lamea-2 cked , dy aku na tengking puwn ta jady , blueyh pulak dy buad sore comey + manjea dy tuh ...
ta caer pulak aku dengar ken ^_^ *HAHAAHAH !
Sabooo jerlhaa ken ... :D
Sometimes aku rsea bertuah jugak dapat dy , coz dy memang TER-amat caring dowh --'
N kekadang tuh dy kawal aku gyler vavi dowh , cmp aku na kawan dengan orang laen puwn ta kasi --'
skaly tuh , bengang khaa jugak ken --'
tap na buad cmnea , da dy na buad y TER-baek ntok aku ken ..
Ad kea patot dy ta kasi aku berkawan dengan secapea puwn then kene beljarrrrr jer tyap-2 masea  ,
Hmmmmmmmmmmmmmmm :(
Tap setelah lamea aku pujok dy , lamea-2 tuh dy bgy aku berkawan tap kene PROMISE nan dy , pelajaran jangan lupea tuh jerh ^__^
Dy slalu merindui aku *dy cntyase cakap macam tuh blea text nan aku --'
dy katea , dy tataw kenapea slalu windu ken aku ...
dy ta pnaa rsea sayang macam ny .. dy katea dy ta pna rsea bahagia macam ny ..
*Yeahhh ! thanx baby ! iloveyou ! :*
Dy PROMISE nan aku y dy takan tinggalken aku ^_^
*Kekadang laky ny ta leyh cayea cgt ken ;)
so , aku ta percayea sepenohnyer lagy (:
br 50% :DDD
But sayang aku terhadap dy semaken belambak .. Ngee~ ^__^
Act , na ucapken TERIMA KASIH kpd MAMA *Noraishah , MyBigFamily , MyBoyfie *MuhdSuaib n Kengkawan <3 thanx caring pasal wanie  taw (:
SayangKorangKetat-2HinggaNyawaWanieYangTerakhir !
iloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyouiloveyou !

No comments:

Post a Comment