5/22/2011

Aku bercakap jujo --'

untok kau capital 'M'
jujo aku ckp , aku ta dpt na sayang ken bf aku y skunk ny , mcm nea aku sygken kau weyh --'
aku tataw napea bhaii , aku hope kau bahagie weyh (:
janganlhaa kau fk ken pcl kesihatan or tentang aku lgy , kau da ta perlue tawu skunk ..
kau hanye perlue jage gf kau sebaek y mungkin beb --'
if kau bahagie , aku 2kaly gandea bahagie cbb aku tawu kau bahagie nan life kau skunk ..
t blea aku da tadeax , jangan kau fk ken aku lgy taw ..
aku ta dapat lupeaken sume memori y pna kte binaa dulu --'
agaknyer blea aku da tadea br aku buleyh lupeken sume tuh ken yunk ?
hmmm , sudaa lhaa .. kau jangan bercdyh lagy .. selagy aku edop , selagy tuh lhaa sayang aku terhadap kau ta ken pnaa puda n berubah bhaii .. --'
egad aku maseh sayangken kau capital 'M'

No comments:

Post a Comment