5/21/2011

Jangan BER-Sedih taw --'

hari tu , kita borak and jalan sama-sama.awak bagi saya hadiah. hadiah tuh ialah senyuman manis awak.saya suka sangad.tapi, bila tiba satu masa ni, saya tabole borak-borak and jalan-jalan dgn awak.hanya linangan aer mata awak sahaja yg mengiringi saya saat itu. pada saat itu, bukan senyuman yang saya pinta, tapi hanya doa(al-fatihah).sebab, saat itu, saya hanyalah mayat yg terkujur baring tanpa boleh melakukan apa-apa lagi.saya tak bernyawa pada saat itu.lepas tu, bila orang nak letak saya bwh papan, awk jgn sedih or cari saya tahu.sebab saya dah tabole tegur awak.tp, saya akn sentiasa ingt knangan spanjang kita brsama.awak,doakan saya supaya saya sentiasa tenang dialam sana.JANJI ? friends forever ♥ .semoga awk terus hidup dgn sempurna. jgn risau kan saya . saya hanya nak satu je iaitu doa AL-FATIHAH drpd awk :'(


if saya ta sempat na ucapken 'MAAF'
hope awak-2 sume maafken saya ...
awak-2 sume , terozken kehidopan taww ((:

No comments:

Post a Comment